Politica de retur
Returul produselor / Dreptul la retragere
OUG 34/2014 ARTICOLUL 9 – 14
Informatiile prezentate mai jos sunt valabile numai pentru produsele sau articolele comercializate pe teritoriul Romaniei.
Aveti dreptul de a returna produsele (ce fac parte integranta a comenzilor plasate pe www.scaunehoreca.ro sau prin modurile prezentate pe aceasta pagina), in termen de MAXIM 14 zile, fara a invoca un motiv, conform OUG 34/2014.
Pentru acest lucru este necesara trimiterea unui email la [email protected] cu solicitarea si datele dvs. urmand sa preluam solicitarea si sa va contactam.
Nu se accepta nici o returnare daca clientul persoana fizica nu notifica in scris faptul ca doreste returnarea unui produs. In urma acestei notificari, clientul primeste un numar de returnare, pe care il noteaza pe coletul ce urmeaza a fi trimis firmei noastre.
Clientul poate returna produsele achizitionate si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
- Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
- Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie.
Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientului ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre CEGIM SRL prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei.
Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese / despagubiri, in urmatoarele situatii:
- Cererea de returnare a fost facuta in afara perioadei legale de retur (14 zile calendaristice).
- In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat: scaunul returnat este deterioarat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si un scaun nou.
- In cazul in care scaunele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar (tapiterie solicitata, culoare schelet) conform Art.16, Pct.c din OUG 34/2014.
- Daca Clientul este persoana juridica si doreste retragerea din contract in temeiul OUG 34/2014. Conform dispozitiilor OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, iar CEGIM SRL este indreptatita sa nu accepte returul / retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele sunt conforme. Totodata, CEGIM SRL este indreptatita sa nu accepte returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice. In cazul in care produsele sunt neconforme, clientul persoana juridica poate trimite o notificare pe adresa de email [email protected], specificand numarul comenzii, defectul constatat, impreuna cu fotografii ce exemplifica neconformitatea produsului. In urma verificarilor suplimentare, clientul va fi contactat pentru solutionarea notificarii.
Cheltuielile de transport pentru returnarea și schimbarea scaunelor sunt suportate exclusiv de catre client atat pentru tur cât și retur.
Returul produselor se va face exclusiv la adresa mentionata mai jos:
ADRESA DE RETUR:
CEGIM SRL, Nr. 57 bis, Sat Olteni, Comuna Bujoreni, Judet Vâlcea, CP 247065.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Returnarea propriu zisa a produselor se va face exclusiv prin agenti de curierat agreati de noi sau stabiliti de comun acord cu conditia ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, sa aiba ambalajul original, documentele insotitoare de retur si numarul de returnare primit de client la inregistrarea solicitarii de retur.
Modalitati de plata
Comenzile plasate pe www.scaunehoreca.ro sau in celelalte moduri specificate in aceasta pagina se pot plati in 3 moduri:
- Prin sistem ramburs – Plata la primirea coletului, la curier prin CASH sau CARD/POS* (Disponibil doar la cerere in functie de posibilitatile curierului). In cazul platii la livrare/sistem ramburs prin curier, se aplica o taxa de procesare plata la livrare in cuantum de 10 RON.
- Prin ordin de plata sau plata direct in cont – modalitate care trebuie stabilita anterior expedierii comenzii, in procesul de confirmare comanda.
- Prin card online – plata se realizeaza prin intermediul procesatorului de carduri – EuPlatesc.
Datele cu caracter personal sunt protejate prin certificatul SSL atasat site-ului www.scaunehoreca.ro.